Dag 4 - Det här åt jag idag

Idag så har jag först ätit två mackor till frukost, och sen till middag har jag ätit köttbullar och potatissallad, snabbt och enkelt med andra ord! Sen har det även blivit lite godisätande, men är man en gottegris så är man!



Anywayy, nu ska jag sätta mig framför tvn igen för att fortsätta kolla på Big Brother med mamma.
Imorgon så ska jag och mamma in till Eskilstuna för att än en gång försöka hoppa på rätt buss som tar oss till rusta, och sen ska jag även på återbesök hos läkaren för att dom ska kolla hur allt är osv efter operationen.

Over and out bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Why you no eat lunch!?!?

2012-02-19 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0