Do you talking to me ?:D

Shuu bre allihopa :)
har varit me amanda ikväll :)
tidigare idag så har jag bara städat.
jag och amanda satt och kolla på tv åså ;)
sen så sminka amanda sig jävligt oseriöst.
hahah jag typ höll på att döööö ;ss
jag blev typ rädd när jag såg henne .
åsså såg hon ut som en fjåårtizz :D
ajja var tvungen att va hemma 9. suck -.-
imorn så kommer jag typ fara runt lite överallt :)
ska typ te storheden åsådär me mamma och brorsan.
ajja puss harebässt :D <33
Btw har gratis sms, så smsaaaa 0767614768 (mp) (a'


/love feff3liciouss*



amanda ;)<3
hahah mhh jättteseriöst :) <3
jätteseriös :)<3
Mandelicioussssss = fjortiiiis :D<33  NOOT !
jag = jätteseriös .
haha och jag var ju oxå jätteseriös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0