Fest :D

shuu bre, har varit på annastinas fest nu ikväll :) de har varit asigt jävla kul ;) vi har dansat, skrikit, sjungit och till och med nästan dränkt oss själva i vattenhinkar bara för att på tag på ett äpple . hahahahahahh och sen så har vi ju självklart dansat "Annastinas dans" som jag kallar de, hahahh de var nog de absolut roligaste :) och sen så ar jag varit jättesneeel med Lilltobbe, hahahahh jag hällde cola över honom -.- men de var för att  han, david och niklas sprang runt lokalen och knacka och bonka hela tiden. faktist så tänkte lilltobbe hälla de över mig men jag lyckades hälla colan över honom :D ojojoj säger jag bara, undra om han kommer hämnas, AHAHAHAHAHAAH ! som att jag är rädd för en lite skit som han :D ajja skit i de, pappa kom och hämta mig där vid 11 tiden, då skjutsa vi hem clara. när jag kom hem så tog jag av mig allllla mina kläder för precis allt var blött -.- ajja nu står jag här och har tråkigt, pappa sa nyss att jag skulle stänga  av datorn och gå och sova, men ofta jag kan sova nu, jag är typ aaaspigg, jag har typ hyyyper :D naeh men nästan :) vill typ snacka med någoooon men ingen är typ inne på msn, inte nån social iaf . ska snart gå och se på tv, okrar fan inte sitta vid datorn, de är bara jobbigt, jag mår typ lite illa, de var för att jag typ hoppa upp och ner just efter att jag hade ätit en minimal bit pizza och typ två godisar .. HUMMMHUMMMM ~~, ajja sov gott allihopa, pusstjauuuw <33



före festen
så såg man ut under heela kvällen *host* nästan -.-



annastinas present från min (ljusen)
de annastina fick av mig :) plus två ramar :) 



cici och jag ( annastinas fest)
jätte vacker man var här då -.- hahah vi är ju allt för normala, ellerhur cici ?:D



blööt djur :D (Annastinas fest)
hahah vi var ju jätte torra efter att nästan ha dränkt oss själva i en hink bara för ett äpple -.-<3



annastinas fest <333
Nästan alla + hampus :) ellen och emma saknas <3




Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHA''''

jo felle :D, vi är normalast i staaan :D,



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT! :S :D

2009-08-13 @ 23:49:23
URL: http://cillaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha!, joo felle, vi är ju normalast i staaan :D,

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT! :D

2009-08-13 @ 23:53:03
URL: http://cillaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ojj, jag gjorde 2 ^^-

+1. :S¨:D

2009-08-13 @ 23:54:08
URL: http://cillaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0