Fiffot och hamstern <3

fiffot och hamstern <3

felicia hofslagare, utan dig är jag inget ! utan felle - ingen felle, that´s it !! du får mig att skratta, du får mig att le, du får mig att känna mig speciell på nått sätt. om jag inte hade träffat dig, hade jag mått skit nu, rent ut av så hade jag nog inte funnits. första gången vi träffades, viskade ängla : "föralltid !" och så ska de förbli ! jag kommer aldrig släppa dig ! när vi bråkar, så älskar jag dig inte mindre bara för de. ett liv utan dig kan jag inte ens föreställa mig. jag älskar dig så otroligt mycke och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta !<3 våra minnen är oslagbara ! som den gången då vi sprang efter göteborg, och sen alla gånger pappa har trillat i sjön och hållt upp ölen och sagt : ta mobilen ta mobilen! ahahahahhhaahahh. alla gånger vi har sänkt bommar och när vi hoppat från båten:) vi har känt varandra i snart ett och ett halvt år, men de känns som om vi alltid känt varandra. alla skratt vi delat tillsammans, jag tröttnar aldrig på alla våra dåliga skämt :) och justja, den där gången då vi satt och nötte jeff dunham och peanut :D jeff säger; this is josé hallabeño, josé säger; on a stik. hahaahahahh omg alltså. du är som en lillasyster för mig, och jag kommer alltid värdesätta dig högst.

felicia hofslagare, jag älskar dig bästavän <3


/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0