vars är problemet egentligen ? ;s

asså varför går de inte som jag villlllll ?!
jag vill oxå kunna lägga in ett videoklipp här på bloggen men jag kan inte ;o
men iaf, inatt så satt jag uppe och läste hela josses blogg och annastinas.
VenE varför, jag hade typ astråkigttttttt .
snälla finns de nån som kan hjälpa miiiig ?!

ajja, idag så ska jag på stan me josse :) de blir kul.
när jag ändå är där så tror jag att jag ska köpa ny fundation för min e slut.
ajja, längtar till basketen börjar, jag har ju ingen korg så jag kan ju inte träna nå.
å justja ;oo jag måste ju ut och springa ;s
jag har inte gjort de på typ 2 veckor, men de är för att jag har varit sjuk.
nä nu ska jag inte komma me nå ursäkter, fy felicia!!!
ja fast de är ju sant, jag ljuger inte, men ändå jag måste ut och springa !!
nån som vill följa och springa i helgen nån kväll ?:D

ojj ,btw tiden som står här nedan stämmer inte, kl är 10.20 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0