GRATTIS JOSEFINE !!!!!!

godmorgon allihopa :D
 först skulle jag bara vela säga GRATTTIIIS till världens bästa josefine westman :D grattis grattis gumman, nu är du oxå tonåring :D<33
ajja idag så blire party i hennes stuga, och de kommer bli kul, bortsett från att de kommer regna heeela dagen -.-
suuck. nu under dagen så ska jag iaf va me felle, och viiila så mycke som möjligt, för min lillebrorsa var jättehes igår, och nu är de jaag som är jätte hes och har ont i halsen, man ba ååh jippi -.-'
hoppas de kommer gå över til senare, för vill inte låta som fghbsnbsgnsgnbsgb jag vet inte hur under josses party.
nu ska jag iaf äta frukost, pussss b y e <3



13 år IDAAG !! Grattis <33




/love feff3liciouss




Kommentarer
Postat av: J

Vad är det för fittjäklabild du har letat upp på mig? ;o

stygg felle, stygg!

2009-09-02 @ 08:18:31
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0