håltimme i 2 timmar :D

jaa, som rbriken lyder, så har alla vi som har spanska håltimme i 2 timmar :D de är för att rosa medez är sjuuk :D fett lyckliga alla äär, ja jag är ju oxå de ofc ;) så nu är jag hemma hos mamma, vi har haft NO på morgon och sen efter de så hade vi matte :) hahahahah fett kul jag,nisse(alfhild:D),simon(jesus),henrik och några till hade, hahah vi typ asgarva hela tiden :) jaja nu sen när jag ska fara te skolan så har vi NO igen, vi börjar den lektionen kl 13.10 :D slutar kl 15 idag. sen efter skolan så vettefaan va jag ska göra :) typ va me nån lr nå sånt :) ajja ska dra, orkar inte skriva nåmer, skulle egentligen ba skriva litegrann :) ska nu utnyttja dom 1.5 timme som är kvar av håltimmen :D pussss b y e <3


/love feff3liciouss

Kommentarer
Postat av: EmmelieVanhatalo

HAHAHHHA,fatta att jesus snackar som fan! xD hahahahh,garva p as mkt idag xD<3

2009-08-31 @ 20:51:09
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/
Postat av: EmmelieVanhatalo

HAHAHHHA,fatta att jesus snackar som fan! xD hahahahh,garva tp as mkt idag xD

2009-08-31 @ 20:51:51
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0