hemma nu :D

hejsan allihopa, nu är jag hemma från josses stuga:) de har varit jättekul där. först när vi om dit så öppna hon alla presenterna, och hon blev väldigt glad över allt hon fick. åsså tidigare den dagen så fick hon en systemkamera som hon har velat ha, och han heter roger säger hon :)
hahah lite roligt, ajja, sen efter de så gick vi upp te häbret och snacka, sen gick vi ner te huset igen och käka. de var kött och friterade pommes, de var snajjsigt de ;) efter middagen så åkte vi som ville ring baki båten, de var aaskul fast de var ju kallt i vattnet ofc men sen när man hade åkt så sprang vi upp te badtunnan:) där var de varmt och skönt. sen så tror jag att vi gick upp i häbret och typ snacka åsånt. josefine fotade ganska mycke me sin roger hahah ;) efter ett tag så gick vi ner te huset och åt efterrätt, de var typ glass, chokladsås och typ mer, mummmmmmmaaa var de :D sen så gick vi upp te häbret igen :) där var vi typ hela kvällen. sen så blev min kväll nästan förstöd, p.g.a ewe, hon ba ååh självmordstankar, och jag ba okejj, och hon ba, jag visste d, du bryr digg inte om migg längre blablablaa. åsså satt jag ute och snacka me hon, grät nästan men de är en annan historia . vi somna typ där vid 1 2 nångång tror jag. åsså vakna vi typ 8 -.- ajja då typ snacka vi åså. jag låg typ i mitten åt ett helt annat håll än dom andra, och jag ville typ fortsätta sova, åsså hade jag täcket över mig så alla typ trampa på mig ;ss vi gick ner te huset och åt frukost där vid typ 10, sen så typ lekte sara och L1 modell, och josse fota dom, de blev fan aas snygga bilder på dom hihih :) sen så har vi typ badat bad tunna och typ allt. sen så for alla hem där vid 1, jag stanna för att jag skulle åka hem me josse och dom. vi städa i häbret och typ de och sen så åt vi och sen så gick jag och josse och sov XD vi sov typ i en timme sen så for vi hem. och nu står jag här, har nyss kollat igenom alla bilder som jag fotat. ska snart dra iväg te första basketträningen, jippiiii :D ajja måste dra, pusssssss <33



Malin F,L1 och sara :D

Malin G,jag och josse :)

Stolt josefine med sin roger :D

Malin f och malin g :)
hahahahah malin G med sin gulliga tröjja :D


de var några bilder från josses fest, fota inte spec mycke menmen :)


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0