hihihi :)

hejsan allihopa :) sluta kl 3 idag, då när jag kom hem så for jag, mamma och brorsan in te stan, för mamma skulle lämna igen lite kläder ;) sen for vi te jv (järnvägsgrillen) och käka. sen for vi hem, och nu så sitter jag här och kollar igen om lite gamla bilder, och då menar jag gamla, från typ vintern 07/98 och allt :D hihihihii lite roliga bilder :) lägger in några här nu :) ....



hahahahahahhh jag och cici förra året :)

hahahahahahh jag förra året ;ss

hahahahah jag var fan neger sommarn 08

hahahahahh jag och memme :) då hon hade brutit handen :( -08

hahhahah felicia 08 :)

saknar mitt långa blonda hår :(

ewe,nagge,helen,j.b och emmelie i karlsvik -08 :)

jag och amanda 08 :)<3

första gången jag,felle,jacke och isak var med varandra alla 4 :)<3

saknar långhåret !!! :'(

paulina, minnen -08. ingen är som förr !</3

jaa, de var lite gamla bilder. orkar inte lägga in nå andra. kommer kanske nån annan gång puss b y e <3


/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0