Men de är ju helt okej :)

shuuu bräähh :D
for te amanda där vid halv 6.
då cykla vi in te stan och träffa emelie och sanna.
sen så cykla vi te örnäset, då träffa vi emmao och fanni :)
då var vi social me dom och några till.
de var typ jag, amanda,emmao,fanni,myran,simon,linn och typ nån mer.
vi satt och chilla och snacka åsådäär :D
sen så skjutsa simon hem sanna på nån killes moppe.
då börja fanni och amanda hålla på hahah ;)
fanni försökte få upp amandas tub bh :)
hahahha fett kul dom hade.
ajja sen så fick fanni som hon ville, men då fick inte amanda sen knäppa upp hennes .
sen så kom simon tebak och då var jag tvungen att fa hem -.-
nu så sitter jag här och lyssnar på musik och smsar.
ska typ gå i duschen lr nånting:)
imorn så blire nog stan och träffa några, bl.a min älskling<3
ajja, va social 0767614768 puss hareee <33



/love feff3liciouss


emmao och nån till :)
nån kille, emmao och myran typ :)
amanda och fanni
Fanni och amanda hihhihihihi :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0