pytt i panna :D

Shuu :)

idag så har jag inte gjort så mycke. där efter middan så for jag te amanda, vi såg på tv, sen så satt vi vid datorn och då kom amandas lillasyrra och sa att hon hade hittat en sköldpadda, och vi ba ofta, seriöst, och hon ba ja, åsså kom hon in me en burk och när hon öppna så peka hon på en sten och sa, där är min sköldpadda^^ hahahah jag höll ju fan på att dö av skratt :D amanda hade ett problem oxå, hon visste inte va hon skulle heta på bdb, hon prova typ allt möjligt, men allt var typ upptaget, men då så kom jag bara på nå, så nu heter hon its-delicious :D sen så gick vi och mötte linda:) då var vi me hon. vi satt först ute på amandas studsmatta och snacka sen så gick vi in för att de börja regna. då satt vi i amandas säng och snacka. sen där vid halv 9 så fick jag mensvärk ! satt typ och pusta och stöna hela tiden, ajja skit samma. för en stund sen så kom jag hem, pappa ville att jag skulle komma hem -.- suck ajja nu så sitter jag här och känner smärtan från mensvärken, ska snart se på film, för orkar inte stå upp, ajja puss harebäst allihopa :D<33




/love feffeliciouss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0