Rackelmammut ? :D

shuu bree. <3
har varit me felle te kvart i 4, sen for jag hem för att hon skulle te stallet me några. när jag kom hem så åt jag middag och sen så kolla jag på Titanic :D  mobba inte men jag äääääälskar den filmen, de är såå romantiskt och sorglig, jag börjar fan gråta när jag ser den. kasper och hans kompis kom och såg dom sista 20 min av filmen, hahahh dom ba ååh kolla han ba plums i vattnet, haha så gulligt :D sen efter de så har jag bara suttit här, venE va jag ska göra. storebrorsan kom nyss hem och han ba hej rackelmammut, hahahahahh de tyckte jag var kul, och sn han ba rackelfelica, rackelmammut, jag vet fan inte ars han får allt de där i från, ibland så brukar han säga bäverrrrr åt mig ;ss hahah den är rolig han :) ajja ska försöka hitta på nå, pussss <3




så jättenormal ;ss
hahahah mmh, visst är jag normal ? ;ss


Kommentarer
Postat av: Cecilia

tofflooor :D

2009-08-13 @ 23:56:27
URL: http://cillaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0