runt luleå :)

helluu alla bloggare och andra människor :)
idag så blev jag väckt där vid 8, låg kvar i sängen te halv nio.
då fixa jag mig, åt frukost och fixa mig lite till.
sen där vid 10 halv 11 så for jag, mamma och brorsan te storheden.
där gick jag och mamma på lindex, och då köpte jag bhar.
sen så gick vi på jysk och sen rusta, då köpte vi en glass :)
sen så for vi te djurmagasinet och sen in te stan.
inne i stan så gick jag och mamma in på stadium.
där köte vi nya basketskor åt mig :d dom är vita och knallgulaa ^^
och sen for vi hem. så nu sitter jag här och tråkar.
vet inte va jag ska göra idag, ska kanske va me amanda lr nå :)
ajja pusss hare, 0767614768 ;)<3



/love feff3liciouss


3 bhar och gula basketskor :)
de jag handla :) typ dålig och lite suddig bild ;ss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0