safffffffft -.-

shuuu brääääääh :D
idag på skolan så skulle vi lära känna dom som går i 8b och 9b. vi gick till golf ängen där vi körde brännboll, otboll, hade frågerunda och typ nå annat, de var ganska kul.
blev tyvärr ingen lunch idag, för skolan hade tagit me sig så att man kunde ta 2 mackor och ofta man blir mätt på de, ajja åt ändå ingenting för var typ inge hungrig.
vi sluta där vid 12 halv 1. for hem te clara och va me henne i typ en kvart. sen for jag hem, gjorde lite grejjer, sen så somna jag -.- och jag som tänkte ringa clara igen, ajja då ringe jag felle.
då for jag te hon oh var me hon. och vi är ju som alltid lika galna båda två. idag så fick vi för oss att göra saft av röda vinbär. så vi fyllde en 1,5 liters colaflaska fullt me röda vinbär, sen så skaka vi hela skiten.
vi smaka ju sälvklart på de, och oj vilka grimarser de blev hahahahahah. så då gick vi in, hällde massor av socker i de, sen så skaka vi, och sen så hällde vi över de till en burk. burken stoppa vi in i mikron i typ 3 min så den blev varm.
sen efter de så hällde vi över de till flaskan igen, och de gick ju jättebra, köket var ju ganska kladdigt efteråt menmen :)
sen gck vi ut igen och skaka skaka skakaaaaa :D sen så börja vi dricka lite, de var fortfarande surt, sockersurt hahahahah :D sen så skulle jag hem, och nu så sitter jag häroch typ gör ingenting, smsar lite åsådär :)
aja ska dra, pussss b y e <3



safteeen :D
massa röda vinbär.
typ massssor av socker.
sen 3 min i mikron.
och slutligen skaka skaka skakaa i typ en kvart tjugo minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0