torsdag -.-

shulululululululululuuu :D
idag så har jag inte bloggat något ;s
har inte orkat, plus så har jag inte suttit vid datorn så mycke.
ajja, idag så for jag in en sväng te stan för att kolla efter en födelsedagspresent te jossan :)
för hon ska ha party i hennes stugs nästa lördag :D
sen resten av dagen så har jag spenderat den mesta av tiden framför tvn -.-
har varit på coop och handlat lite åsådär :)
ajja skit i de. idag så kom brevet som jag väntat på hela veckan.
brevet från skolan ;s i de så stog de vilken tid vi börjar  på måndag.
hahahah fett me  chill, alla elever som ska börja 7an ska samlas i aulan kl 9 :D
hahahah där ska vi träffa våra mentorer och alla nya klasskamrater.
jag har gunnar och rikard som mentorer, hhaha gunnar e rolig, men lite läskig :D
jajjämänsaaan :D som markus skrev hahahahahahhahh :)
vet inte va jag ska göra resten av kvällen, hittar nog på nå.
ska typ fråga paulina nu om hon kan fixa min blogg, för den är faan inte vacker ;s
ajja palla skriva nåmer :) ska typ va me josse imorn, vi ska typ gå på stan lr nå, de blir kul :)
ajja men hare gött allesammans <3


/love feff3liciouss


Dagens outfit ;pp
dråååågad
ursäkta bilden -.-                                                                                                     
 ser typ drogad ut ;ss                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0