God morgon

Shuu bre ;)

vakna nyss, har typ asont i halsen åsså är jag typ sviin hes :(
ajja, VenE va jag ska göra idag, hittar nog på nå :)
Hitta nå asgamla bilder på datorn, ahahaahhahahh,
jag håller på att rensa bort lite, men de behövs typ inte.
bilderna kommer här nere, både gamla på mig, och minnen :)
Pusss på rumpannn :D<3






jag ?
AHAAHAHHAAHHAH omg alltså, typ lite wb fjortis ? ;ss


elddd, ( josses stuga )
Elddd :) hahahh i josses stuga i vintras :D

jag och clara <3
hahahahh vadå gammal bild ?! ;oo älskar dig <3


Bolt :D<3 hamstern
ahahahahahah bio me annasina och clara, vi såg bolt :)


saknar hålet i läppen ..
ååhe, saknar hålet i läppen :(


annastina,clara och jag :)
Minnen med er <33


ahahaahhah posarn ?
ahahahahahahah omg alltså ;ss just efter att jag färgat håret brunt :O



ewe <3
jag saknar dig gumman <3



Majbrasan me bästaste <3
Majbrasan med er :) fett kul vi hade <33


klassresan, på väg te gården
Klassresan, oförglömligt !<3


göteborg me basketen <3
Göteborg me bästa laget, saknarr <33


Turné me tjejer typ tolv :)<3
Turné me Tjejer Typ Tolv :)<3


skolavslutningen 6an <3
Skolavslutningen <3
saknar er grymmmt mycke !<3



Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHA!, Därrr var jaaag! :S:D

2009-08-13 @ 23:51:14
URL: http://cillaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0