-

Jag hamnade på botten men reste mig upp
jag tog tag i mitt liv för jag ångra allt jag gjort
Mitt liv har inte alltid varit det bästa
jag sökte hjälp men jag är starkare idag
för jag klarar mig själv


och om jag gjorde er illa så vill jag säga förlåt
för jag visste inte då hur jag bärde mig åt
men ingen jävel är perfekt och det bevisar jag nu
och även om jag varit skit så är allt bra nu
det känns skönt att vara annorlunda ibland
för ärligt jag vill vara den person som finns till hands
och inte längre vara den som bara sket i allt
jag har sagt förlåt och förstått hur det kunde vart
om jag inte ändrat på mig här och nu
skulle jag förlorat allt om detta inte tog slut
jag har lagt min tid till att ordna mitt liv
så jag tog mig upp och det kallar jag för magi


Kommentarer
Postat av: M

Älskar dig!

2009-12-10 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0