42 frågor om bästavännen Josefine westman

1. Vad heter hon?
Josefine westman
2. Hur gammal är hon?
13
3. När träffades ni sist?
för ungefär en timme sen på träningen...
4. Vad har hon för hårfärg? 
blond :) 
7.Vad har hon för parfym?
Vet faktiskt inte
8. Är hon galen?
Självklart, lika crazy som mig´:D
9. Vad är erat bästa minne? 
Minnena med henne i hennes stuga är oslagbara
10. Har ni många minnen ihop?
jajjamensan ;)<3
11. Vart bor hon?
Skurholmen 
12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Nei, men te göteborg dock, fast me basketlaget men de är nog inte så noga <3
13. Är du avundsjuk på henne?
i vissa lägen, johoru :p
14. vad heter hennes syskon? 
johanna
15. När träffades ni första gången?
Ingen aning, minns inte om jag kände henne innan hon börja i basketlaget
16. Hur träffades ni?
Jag tror det var när hon började i samma basketlag som mig :)
17. Vad går hon i för sporter?
Basket
18. Vad kan hon göra på helgerna? 
Antar att det är olika, vara med kompisar, typ chilla åde
19. Göra efter skolan?
kolla ovanför
21. Har ni pussats?
haha, säkert att vi har
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
Det behövs inte, vi vet att vi inte klarar oss utan varandra !
23. Har hon fräknar?
möjligtvis några få kanske!
24. Har ni kollat på film någon gång?
Jaoow
25. Har ni bråkat någon gång?
Jo, men kommer inte ihåg om vad :)
26. Har ni sovit i samma säng?
jepp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
haha jamen har vi xD
28. Har du sett hon gråta?
joo :/
29. vad gjorde du då?
Fanns där för henne och stötta henne
30. Har du sett hon vara riktigt arg?
Jag tror det, men oftast är hon en solstråle :)
31. Har hon sett dig gråta?
Ja
32. Vad ska ni göra i sommar?
Tillbringa den tillsammans ofc<3
33. Har ni kramat varandra någon gång? 
men jaaa
34. Har ni pratat i telefon någon gång?
jaa förmodligen
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?
 utan josse - ingen felle, utan dig ingen mig that's it!  
36. kommer ni vara kompisar om 10 år?
hoppas de! 
37. Älskar du henne? 
självklart, hon är de bästa som någonsin hänt mig!
38. Vad är det bästa med hon?
det går inte att beskriva... hon är en sån underbar person, så ibland kan jag fråga mig själv, förkänar jag verkligen en vän som hon ?!<3
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
Hon är helt perfekt som hon är!<3
40. Skulle du ge hon pengar om du vann 100 miljoner?
såklart! :D
41. Hur ser hennes klädstil ut?
linne, T-shirts, jeans, koftor, typ sånt vanligt :)
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?
har hon redan gjort, kolla hennes blogg josefinewestmans.blogg.se ! <3


____________________________________________________________________


Nu i denna stund tänkte jag att jag kunde skriva lite. tar en bloggpaus för jag känner att jag inte orkar, men lär nog blogga nu under lovet om jag orkar och har lust :) Nu väntar jag på att simpsons the movie ska börja på 6an, har bara sett halva den, jag vet mobbat va :D ? idag på träningen så hade vi julklappsutdelning, malin F fick en brandbil hahhahahha, jag fick sockar och en skylskåpsmagnet, josse fick... hahahahahahaha hon fick tandpetare och något mer hahaha. om ni inte fattar så vare ju bara för skojjs skull, de var ju bara på skojj men de var ändå kul.  imorn så har jag kör och sen halvdag musik, chillllll :D och sanna ska byta te musik, FAN VA KUUL !!! :D på lördag så blire iaf disco på UH me folk :D nån som ska dit ?
Nu så ska jag iaf gå och kolla på 2 och en halv män, pusss <3

Kommentarer
Postat av: tilde

hej, tänkte bara säga att jag tänker på dig och hoppas att allt går bra... <3

2009-12-21 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0