Äntligen ! :D

shuu alla, nu tänkte jag först och främst säga förlåt för att jag inte blogga igår, och sen att jag äntligen har flyttat ! Guud så skööööööönt säger jag bara ! de var jobbigt men skönt när de äntligen var klart. Nu så sitter jag vid mammas dator här uppe i våran nya lägenhet på Brogatan. Jag sitter bland alla kartonger och skåp, för vi har inte hunnit packa upp allt.
Jo jag måste ju oxå bara säga hur matchen mot Piteå gick igår, vi vann ju ofc, hahaha vilket lag är bäst, jo fortfarande höken ! haha ursäkta skrytet men Höken är ju seriöst bäst ;) dock så spela inte jag, men tjejerna som spela spelade sjukt bra ! nu så ska jag typ kolla min bdb och pix innan jag far till pappa, pusss <3


Btw, jag måste ju bara säga att min kära lillebror kasper fyller 8 år imorn :D och jag som trodde han fyllde 6, haha seriöst ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0