Bad boyyyy ;)

shuu breh.
sorry om jag inte bloggat så mycke den senaste tiden. har bara inte orkat haha :) men iaf i veckan så har de hänt mycke. har ju flyttat i tisdags, och i onsdags så var jag me david och petter, och då fyllde min lillebror 8 år. sen igår så gick jag te david efter skolan och hämta min väska för jag glömde den där i onsdags och sen så har jag ju haft träning. Och klantig som jag är så de första jag gjorde igår på träningen var att vricka foten, så var typ me 10 min av träningen, kuul -.-' nu idag så vare rätt chill på skolan, de var gympa åså men jag kunde ju inte va me p.g.a min fot. före gympan så sprejja typ oskar, dawe och calle massa killparfym på mig så jag typ stinker ;s trorni pappa kommer få nå damp hahahahahah :p dom typ höll fast mig i deras omklädningsrum, hihhihi. ajja ikv så blire att va me jocke, joar, dawe och möjligtvis några andra, nu så ska jag typ sociala på msn lr typ kolla tv lr nå, pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0