dålig uppdatering, sryy !

tjaaah :)
sorry om jag inte uppdaterat något dom senaste dagarna.
men iaf i söndags så var jag med sanna, sara, petter och joar.
i måndags vare skola dårå, tråkigt som vanligt. träning sen på kvällen.
igår så vare skola, typ oxå tråkigt. det ända som inte är tråkigt är kören.
eftersom att de är luciatåg på fredag så har vi kör varenda dag, chill :)
vi har nog sveriges bästa lucia hahahhahahahahahah ASG XD
idag så är de ju onsdag, på onsdagar så händer väl inte så mycke.
börjar 9.05 så de är chill. efter skolan så blire att fara hem och sen träning.
imorn så händer de väl inte heller nått speciellt.
nu så måste jag gå och fixxa mig, pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0