ditt val, inte mitt

Du har fått välja själv. Du har valt din väg som du vill fortsätta genom ditt liv och med vilka du vill fortsätta ha kontakt med. Jag ska inte stoppa dig. Du säger att du saknar mig och alla stunder vi hafft tillsammans, men allt är ju bara bullshit ?
Så har då jag upplevt det. Orden som kommer ifrån dig är genomskinliga, alla ord du säger skulle en lätt kunna falla för och tro på, men inte jag.
Allt dåligt som hänt i mitt liv, alla lögner jag fått höra. Av allt de så har jag lärt mig, lärt mig på vilket sätt man får reda på vilka som är sanna vänner, och vilka som är lögnare till varje pris. Jag ser och hör vilka som ljuger för mig.
Jag trodde du var äkta, men så var inte fallet, du var en stor fet jävla lögnare som bara bryr sig om sitt liv och sin breakdance grupp. okejj visst du gillar de du gör, men dina vänner då ??


Tänk lite, om du bara visste hur många du svikit och förlorat p.g.a ditt uppförande. men som sagt du lär ju inse de snart att du inte har så många kvar vid din sida när du behöver stöd.



Glöm mig, jag finns inte i ditt liv längre, och nu finns inte du heller i mitt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0