julafton imorn :)

Det är helt insane ju :o ! Det är julafton imorgon! jag kan knappt tro de, det känns inte som att det är det. Ajja blir iallafall att fara till pappa ikväll och sova där, för ska vara med pappa, farmor och typ alla dom imorn under dagen och sen just före Kalle Anka börjar så ska jag och min storebror fara till min mamma för vi ska vara hos hon på kvällen.
Nu i denna stund sitter jag vid mammas dator och kollar på tv med jämna mellanrum. Nyss kom min mamma hem för hon har varit och hämtat en julklapp som kommit med posten till mig som är från Bitte som bor nere i eskilstuna. Nu håller hon på att slå in den. Nyfiken som jag är så vill ju jag veta vad det är men får inte veta de förrens imorn ;) jaja jag är ju inte bitter för det. nu så ska jag typ göra nått, typ kolla tv lr typ fara till pappa snart lr nått, puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

förresten, ett hett tips! köp svagare cigaretter (exempelvis rosa blend) istället för john silver som är bland de starkaste på svenska marknaden, slipper du hosta och bli rökfull. Jag menar, det tappar ju nästan hela cool-faktorn när man måste gå runt knuten och kräkas när man ska styla inför sina nya vänner! :)

2009-12-29 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0