pausar lite då och då ;)

hahahh Ja nu som ni märker så tar jag lite bloggpauser då och då med jämna mellanrum. Vet inte varför men orkar inte blogga varje dag. Bara ibland när jag har lite att göra ;)
Men iaf nu dom senaste dagarna så har jag varit me älsklingen för han kom hem tidigare än va han egentligen skulle.
Imorn så kommer jag oxå va me honom (ofc). Vi kommer fara till Biltema typ först, sen kommer vi typ fara in till stan för jag ska på Gina Tricot och Lindex och sen så kommer vi fara till willys och köpa hårfärg och sen så kommer vi fara hem till honom och färga håret. svartttttttttttttt (yyyyyy') !!
Äntligen säger jag bara, jag har inte färga håret sen i slutet på September, jag tycker att jag förtjänar en stor applåd :DD
Imorn så måste jag oxå hinna fara på basketträning, för på tisdag till onsdag så är de All Night Game i sunderbyn, fett kul de kommer bli. Först har vi typ match kl 14 och sen en match typ 18. Och sen om vi går vidare ( Vilket jag förmodligen hoppas och tror på ) så kommer vi ha en match typ kl 2 lr nått (på natten) o.s.v ...
Jag ska hinna med mycket imorn, först hinna gå på stan och allt. Och sen hinna färga håret och sen så måste jag hinna fara på träningen oxå som är kl 17. Det blir full spid på mig imorn hahah. Lägger troligtvis upp en bild imorn på resultatet (Om det inte blir alldeles fail) men det tror jag inte att det blir ;)
Nu så ska jag fortsätta snacka me älsklingen i telefon och sen så ska jag nog gå och sova :) Jag tycker att alla som läser detta ska vara lite social och smsa med mig. Mitt nummer är Noll Sju Sex Sju Sex Ett Fyra Sju Sex Åtta, 0767614768 (a' <3



bjussar på några bilder, gamla som nya :)


första bilden som jag fota efter den senaste hårfärgningen :pp




ful ego, jagvet..

fotad på julafton :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

EPIC FAIIIIIIL.

det stavas speed. det är engelska.

hur oftar spelar du? trodde du var bänkvärmare.

du har ju jämt ont i armarna, fötterna, benen, knäna, nacken, öronen och fittan typ. hela faderullan!

2009-12-29 @ 19:45:57
Postat av: Anonym

det stavas speed. det är engelska.

hur oftar spelar du egentligen? trodde du var bänkvärmare.

du har ju oftast ont överallt; armarna, benen, händerna, fötterna, knäna, nacken, öronen och fittan typ. hela faderullan!



puss

2009-12-29 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0