Tisdag 22/12 :)

Dagens Frisyr: Ruffs :)
Dagens kläder: en slapp stil :)
Dagens humör: typ glad
Dagens vill ha: min älskling<3
Dagens bästa: vet inte, typ att kunna smsa me älsk :)
Dagens sämsta: att jag inte får träffa älsklingen på typ en vecka :(
Dagens roligaste: vet inte
Dagens tråkigaste: att inte träffa älsk <3
Dagens saknad: Emil Carlsson, älsklingen <3
Dagens låt: för första gången - Dany
Dagens köp: vet inte :)
Dagens göra sen: vet inte, chilla, tare lungt
Dagens mat: än så länge, ingenting, men blir väl frukost snart
Dagens Godis: sura godisar -.-'
Dagens sötnos: min älskling <3
Dagens snygging: älsklingen<3


att göra idag:

- tare lungt
- fixxa i mitt rum
- duscha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0