torsdaaag :D

 tjoooooh fan :)
nu är de bestämt, jag ska fara te skellefteå med 95orna på lördag :D
vi spelar typ i Nordanå kl 11.45, vi far dit med stor buss med 2 andra hökenlag :) så då blire inte att vara hemma, chilllll.
Idag efter skolan så var jag med dawe ett tag, vi typ chilla åde, hahah ;)
sen där vid fyra så gick jag hem och sen gick jag te josse och då for vi te träningen. Dock så fick inte jag vara med p.g.a min fot.
måste vila den extra nu om jag ska spela på lördag :)
Imorn så är de iallafall luciatåg. jag kan alla låtar förutom "Jul Jul, strålande jul" så nu okväll blire att träna tills jag kan den :).
Mitt solo med nargez, helen och sirly kan jag, de är "will you be there" med michael jackson. helt underbar låt :)
nu måste jag gå och hjälpa min mamma och storebror att fixa lite grejjs, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0