-

shuu alla :) idag så var de skola jippiee :D jag har faktiskt sakna skolan jätte mycke, lr inte direkt skolan, jag har saknat alla i klassen och alla andra. sen nu idag så fick vi en ny kille i klassen, jocke eriksson :p hahaha jag trodde dawe ljög för mig igår när han sa att de skulle komma en ny kille höhöhöhö. sluta kl halv 4 idag -.- tråååååååk, ajja efter skola for jag hem, käka middag, fixa mig, och for te skolan för jag hade utvecklingssamtal. sen efter ett tag var jag tvungen att gå, för jag hade träning. jaja, då har man fått veta att jag ska få "Light biologiboken" .. humhummmm suck, jaja de kommer ju hjälpa mig lite eftersom att jag har problem me att förtstå en text jag läser. nog om de träningen var kul, har duschat för en stund sen, och nu så sitter jag här och typ tråkar, msn funkar inte så måste logga in på cp ebuddy... och sen så funkar inte min tv, great ! nu så ska jag typ göra nå annat än att sitta här och slöa, pussssss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0