-

shuu, idag så var de skola som vanligt dårå.
typ kul åde, förutom hkn, hon babblar ju i flera jäva timmar -.-
ajja efter skolan så kasta dawe upp sirlys vante på ett biltak.
hahahahah hon fick inte ner den. då sa hon ; den som tar ner den får en tia.
hahah helen klätra upp på bilen, ´men jocke, ja han rusa upp på bilen,
kasta sig upp på taket och tog ner vanten hahahah. tror faktiskt inte
att han fick en tia hahahah :p ajja efter de så skjutsa jag hem cilla,
för vi skulle åt samma håll, sen for jag hem själv. när jag kom hem så
gjorde jag ingenting, kolla tv åde. sen så när vi typ skulle käka middag
så kom de en tant från nått ställe och börja babbla om nå grejjs.
hon sa men kan jag få komma in i ungefär 3 minuter, och veronica ba joo .
jaa, hon satt och babbla i typ en halv timme haahahahah.
vi sa de vi matbordet när hon äntligen gått ; de var dom längsta 3 minuterna :)
efter middagen så satte jag mig här. har suttt och kollat på lite grejjs åde.
åsså kom jag och tänka på att jag saknar mitt hål i läppen :(
vill så gärna ha de men mina förlädrar får dampppp på mig.
vafan de är ju mitt ansikte, de är ju jag som förstör de !!!
men dom fattar inte de, ajja blir väl att göra nästa år eller nå.
fast inte på sidan av underläppen, utan typ rakt under, i mitten lr va jag
ska kalla de. då ska jag fan strunta i vad mina föräldrar säger :p
nu så sitter jag och lyssnar på musik, ska väl snart gå och plugga lr nå.
för har nå jävla läxa i hk till imrn, suck.
jaja, en bra grej imorn är att de är kör :D wiiiie :D
bjussar på en gammal bild här nedanför, pusssssss <3



typ gammal bild, från februari de här året xD
saknar piiiiercingeeen :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0