-

shuu alla, idag så vare skola som vanligt, hade kör åså.
efter skolan så följde jag dawe, oskar, calle och jocke hem te dawe.
vi typ chilla där åde. vi typ hade kul hihihihih.
där vid halv 5 så cykla jag hem.
när jag kom hem, käka jag sen så fixa jag mig och sen vare träning.
före träningen for jag förbi mamma för att hämta nå shorts åde.
och tror i inte då att jag glömde mobilen där ?!!!!
fick typ psykdamp efter träningen när jag kom hem.
ja då vare bara att cykla te mamma och hämta den.
sen när jag kom hem så duscha jag, nu så sitter jag här och typ tråkar.
ska snart kolla tv, bjussar på nå bilder från idag, pussss <3


hahhahahaha när vi tog en promenad dom sista 10 minuterna av
mattelektionen :) mästeftotografen *host* är jockee :D
Från vänster: oliver, simon, emmelie, jag, calle, tomten och oskar
på tomtens rygg :)

hahahah hemma hos tomteeeen :D tomten står baki stolen där calle sitter
och nördar nått spel, oskar sitter bredvid och jocke kolla ut och typ var
stolt för att han typ såg hem hhahahaahahaaha :D ni är roliga ni :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0