-

shuu alla, förlåt att jag inte blogga igår, hade lixom fullt upp. när jag sluta så blev jag typ ihjäl kittlad av oskar och jocke. sen så cykla jag te felle i typ regnet lr va de nu va. blött vare iaf ute XD när jag kom te felle så blev hon typ glaad, för vi har itt vari me varandra på en evigheet. jaja. jag åt hos hon, sen så typ kolla vi på film åde, Från andra sidan :D

jäkligt bra film säger jag bara. jag sov hos hon. vi vakna typ kl 8, suck. hahhahah fast vi somna typ astidigt då men ändååå.. då kolla vi typ på barnprogram åde. sen gick vi ner och käka frukost, sen så satt vi och spela nå spel me hennes lillasyrra, hahahah de var typ kul XD nu så typ kollar vi på tv i vardagsrummet åde. venE va vi ska göra idag, inte gå ut iaf för jag HATAAR snöö, usch -.- jaja nu så ska jag va social me felle, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0