-

shuu, sov hos felle från igår till idag igen :)
men iaf efter att jag bloggat igår så gick jag och felicia ut i snön.
vi hade krig, hahahahah fan så kul vi hade x))
sen så gick vi te konsum och typ köpte marabou choklaad :D
sen så gick vi hem te felle och typ kolla film ådee.
vi typ chilla åde. sen så for vi te mig för jag skulle käka.
hahah de gick inte så bra att cykla, felle typ ramla hela tiden åde hihi.
sen när vi skulle cykla hem te hon igen så hade vi snöbollskrig, igen XD
fast på min gård flera gånger hahah.
när vi kom te felle så typ chilla vi åde.
sen så typ gick vi ut igen för vi skulle typ va me jacke och jens.
sen så typ dissa dom oss, schysst.. !!!
jaja om jacke inte vill va me oss så behöver han inte de!!
sen så gick vi in te felle igen. vi lyssna på musiik åså.
typ snacka om allt möjligt haha :P
sen så typ somna jag där vid tio haha.
rolig jag är dåå -.- jag har typ inte sovit nånting inatt .
de är för att jag drömt en helknäpp grejj hahaha.
berättar INTE va de var :s de är nog att felle vet Xd
nu så ska jag och felle käka frukost och felles lillasyrra ska spela.
btw, idag så är de ju farsdag och min mammas födelsedag :D

Grattis mamma på 40 årsdageen :D pussss alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0