-

shuu alla :) igår så vare ju discooo. som den festprisse jag är så dansa jag hela kvällen, från 8 till 12 hahahah :p jag typ dansa me josse och dom,sen me sara och typ tove och selma, och typ me sanna åde.
sen så dansa jag oxå me petter. haha de var trevligt faktiskt. som sagt så blev de en lyckad kväll :)
jag träffa typ många jag kände, typ parre, jocke och nå andra killar i min klass. sen så träffa jag faktiskt oxå felicia lilja, hahahah hon ba te mig : du har fint namn haha. felicia du ska veta gumman att du har oxå fint namn hahah  ;)
allt var helt perfekt förutom alla jävla turkar som kom och råjocka på en. de var typ obehagligt.

nu idag så blire att fara te farmor om ett tag, ska käka där åde. väntar bara på att min lillebrorsa ska komma hem från badhuset för han är och badar me typ martin och filip hahahahahh :p
nu så ska jag typ kolla film, har redan sett samma film typ 3 ggr bara idag, men den är ju så bra.
hahahahahha och självklart är de ju Titanic, förlåt men jag tycker faktiskt att den är bra,

puss och smeeek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0