-

- Vakna
- duscha 
- Fixa mig
- fara te Läkarn
- Skolan
- va me petter
- plugga
- Möjligtvis hinna blogga

Morgondagens outfit blir nog;
- Mjukisar
- grått linne
- antingen blå kofta, lr blårutig skjorta



Ja det är de som kommer hända imorn va jag vet. Det är inte säkert att de är just de jag ska ha på mig de jag skrivit här ovanför, men kanske, just nu så hade jag tänkt att jag skulle ha på mig de, men vi får ju se imorn va de blir för kläder. 
Nu så ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och bara tare lungt, orkar inte sitta uppe vid datorn lr kolla tv, de är bara jobbigt. Men jag är samtidigt inte trött :O
Ajja blir möjligtvis nått enstaka inlägg imorn om  jag hinner, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0