-

jaa, idag så var de ju match som sagt :) mot gladan, och vi vann ju självklart ;) 57-22, hahah är vi grymma lr är vi grymma ? x) efter matchen for jag hem, duscha och sen så la jag mig framför tvn och degaaaaaa. sen gick jag ut i skogen me Blända, våran valp och sprang. haha tror ni jag blev nå trött ? först hade jag haft match och sprungit skiten av mig och sen så går jag upp och springer runt skurholmsberget typ 8 varv ;s haha jag är knäpp ibland. sen så vare middag, fiskpinnar och ris. sen så har jag bara legat framför tvn och dega ännu mer. ända sen igår så har jag hållt på me en grejj, vet inte jag jag ska kalla de, men de är typ nå grejjs som man ska fylla i 20 sanningar om sig själv. jag har suttit i flera jävla timmar och försökt komma på 20 sanningar om mig, jag har 1 jävel kvar att komma på :s de är sanningar som tp ingen viste om om mig, saker som jag aldrig berättat för någon, de är inte superhemligt heller, jag tror visa av er kommer få en chock, lr iallafall bli förvånade. men nog om de, resten av kvällen ska jag nog spendera framför tvn, om inte min brorsa fixar the sims 3 på min dator då XD haha mobba inte men jag älska the sims 2 förut, hade ALLA spelen, alla expansionspaketen och allt :D och sen så typ krascha pappas dator :'/ men nu så har ju the sims 3 kommit ut för typ aslänge sen, haha tror ni inte jag kommer sitta och nörda de när jag har tråkiiigt ? :D min mamma sitter fan och spelar de, hahahahahahahha, hon tycker de är skit kuuuul :D i de så kan man typ ha pengaträd, hitta okända frön, rymdstenar och typ allt :) ajja strunt i de, blev lite långt inlägg dårå men men :) ajja hare bra, nu så ska jag gå och fortsätta se på "Knocked up" på 3an, puuussss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0