091105

shuuuu, skola idag som vanligt dårå :) under första lektionen som var vare engelska åsså då så kom Gunnar in(min mentor) och viska ganska högt te maria att 7B inte skulle ha nån gympa åsså hörde preciiis alla de och ba vaaa !? haha och gunnar ba ; hörde ni de och alla ba jaaaa ! efter engelskan så hade vi typ hål i 1 timme och 45 min, då gick jag först upp te fiket me natta, sen så gick jag och jocke te dawe. där typ chilla vi åde. jocke och dawe typ gjorde nån cp macka, dom typ stoppa ost på den åsså stoppa dom in den i mikron, fyy så äckliiigt ! dom typ tyckte de var gott -.- efter de så gick vi upp i dawes rum och typ gjorde ingenting. sen typ där vid 11 så börja vi fara te skolan igen för vi börja 11.15. dawe och jocke hade cykel, men vad hade jag ? jo jag hade ben så jag fick gåå. men i början så skulle jag åka på dawes styre men jag hoppa av för att han typ klämde mig på röven hela tiden men flit. vi hann precis till lektionen. efter den lektionen så hade vi lunch. då under lunchrasten så kalla jag simon gay på skoj och han kalla mig hora, och då så sa jag att jag skulle snöbada honom, då kasta han en snöboll i skallen på mig, tror ni inte jag fick nå damp dååå. jocke sprang efter simon och typ kasta snö på honom och sen så kommer jag, jag springer efter honom och tar tag i hans jacka och sliter ner han på backen så han rullar runt lite i snön, sen så sätter jag mig på honom(misstolka inte) och kastar snö i hans ansikte. alla andra killar kommer springandes bakom mig och ba braa felle :D hehehehhehe yess va braaa jag är, NOOT :p sen så gick vi in i korridoren och vänta på att få komma in i musiksalen. för vi skulle ha musik. efter den lektionen så sluta vissa av oss. vissa andra hade språkval. när jag kom hem så satte jag mig här och börja skriva. idag å blire ingen träning för min del, för imorse när jag vakna på kände jag mig jätte krasslig, hade typ ont i halsen, var hes som faan och typ de. ska typ fara på träningen fast typ bara va på sidan och träna skottskola lr nå. nu så ska jag krypa ner i sängen, slå på tvn och linda in mig i täcket, för jag typ fryyyyser ihjäl. pussssss <3




hahahah dawe, rolig kille :) hahah fan va de snöa idag XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0