091124

shuu alla :) nu tänker kanske ni "varför är inte jag i skolan ?" jo de ska jag berätta för er, jag började 8.35 idag då hade vi mentorstid, ungeför 20 min, sen så hade jag gympa,
och efter gympan så skulle vi egentligen ha en till lektion, SO. Men våran lärare christina "kicki" var inte på skolan så vissa av oss som inte skulle ha språkval sluta kl 10 :) så nu sitter jag här och väntar på att Sara ska sluta, hon slutar typ snart, då kommer hon fara hem och typ duscha och sen skulle hon ringa mig.
då blir de att gå ut och va me hon, vet inte om vi ska vara me nån annan de får vi ju se.
Imorn så ska jag iallafall vara med Petter :D vet inte va vi ska göra, vi lär nog hitta på nå ;) nu så ska jag kolla tv och äta nån mandarin och kanske en apelsin, pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0