disco disco disco :)

tjenaa igen ;)
blir bara ett kort inlägg om vad som hänt idag :)
först skola dårå som vanligt. sen så var jag me petter och sara :)
först stog vi typ ute i regnet och snacka, sen gick vi te sara.
då tog jag och sara petters mössa och typ gjorde tisseblå och allt.
men då börja han kittla oss och typ göra tisseblå på oss.
haha vi hade typ askul. sen så gick jag och petter hem.
han följde mig typ aslångt sen så gav vi varandra en kram och se gick vi hem.
när jagk om hem så åt jag middag. nu fixar jag mig till ikväll.
De är ju disco på UH (ungdomens hus). ska typ va me josse och några där.
lär nog träffa andra som jag känner ofc menmen :)
vet inte vad jag ska ha på mig. sanna skulle typ ha leopardleggings.
typ josse oxå, och jag har ett par leggings lr va jag ska kalla de.
typ nå slags strumpbyxor, men vet inte om pappa tillåter mig att ha de -.-
han anser väl att de ser typ slampigt ut lr nå.
men man kan ju alltid försöka :) annars blir de att ha linné och jeans :p
jaja måste hinna fixa mig åde, pussssss <3


Btw, va tycker ni om en frågestund ? skulle vela ha en bara för skojskull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0