typ kul? :)

måste bara få lägga in denna jätte seriösa konversation mellan mig och petter, hahah de är inte allt vi skrev igårkväll då men lite av de hahahah :p dock så är inte allt jätte seriöst, men de mesta ;)


PekkA säger:

http://www.pixbox.se/pic_show_id29819097.html asså kolla hon är så jävla snygg *dreggel*(L)

- felllee . säger:

 haha :S

PekkA säger:

erkänn;)<3
- felllee . säger:

men naeh :S
jag är itt snygg :-O

PekkA säger:

joo:-O<3

- felllee . säger:

men naeeh

PekkA säger:

joo

- felllee . säger:

om de är nån som är snygg så måste de vara du ju !! :D<3

PekkA säger:

nädu snygging ;D<3

- felllee . säger:

men sluta ! jag är inte snygg, duuu däremot är snygg ;)

PekkA säger:

tvärt om ;)<3

- felllee . säger:

men neah

PekkA säger:

men joeh:D<3

- felllee . säger:

naeh! sluta nuuu

PekkA säger:

jag har ju just börjat ;)<3

- felllee . säger:

men naaeeh !
om du inte är snäll så kommer jag dränka dig i snön när vi träffas ! :D

PekkA säger:

om du gör de så knullar jag dig så hårt i röven så du inte kan gå på 1 månad :D<3

- felllee . säger:

haha jag är inte rädd för dig ;)

PekkA säger:

jag kan nita dig i sömnen;D

- felllee . säger:

haha du skulle bara våga ;):O

PekkA säger:

du kan ju börja träna bänk press så blir du lika stark som mig ;)<3

- felllee . säger:

hahahahah vem har sagt att du är starkare än mig ? :O:)

PekkA säger:

jag;) bråttar du ens ner jocke?:D

- felllee . säger:

har inte prövat :P

PekkA säger:

pröva slåss me tomten de är jämt mellan oss:D

- felllee . säger:

hahahah. jag slåss inte :S jag är en fin flicka hahahaahahaha :P NOT

PekkA säger:

haha du e jätte fin;)<3

- felllee . säger:

haha naeh :O

PekkA säger:

jag å davve slogs på träningen han fick nästan fläsk läpp :D men han tröck ner mig :/

- felllee . säger:

hahhahahha okejj :P
hahahah jag tror nog ändå inte att jag skulle kunna dränka dig i snön :S

PekkA säger:

naä;P<3

- felllee . säger:

för vafan dawe viker ju ihop mig som en flyttkartong :S haha jag brukar ta hans mössa och när han ska ta den av mig så bråttar han ner mig, lr jag sätter mig ner men ändåå :P

PekkA säger:

haha:D de gör typ jag me han:D elr nästan;P

- felllee . säger:

hahah
de som är de knasiga me mig de är att jag typ ger mig hela tiden :P :S

PekkA säger:

haha xP

- felllee . säger:

:D
de är därför jag hatar snö :S

PekkA säger:

haha;)

- felllee . säger:

alla tycker de är kul att snöbada mig :S

PekkA säger:

de ä för att du e snygg;P<3

- felllee . säger:

haha naeh ...

de värsta är att alla brukar kasta snö så de far ner i bhn :S men då får jag ju skylla mig själv säger dom, bara för att jag använder urringat :O de är taskigt ! :P

PekkA säger:

ba för att du har nå i uringningen tillskilnad från andra:D

- felllee . säger:

hahah :S

nu tycker jag att vi säger såhär : jag är ful och tjock och du är snyggast i världen, okejj ? :D<3

PekkA säger:

nä du är snyggare än den snyggaste snyggingen i snyggland alltså är du snyggast i världen;P<3

- felllee . säger:

haha men naeh :O


Dock så ger han sig inte i första hand hahahahahah :p


bild på lilla petter :) snyggiiiiis ;)<3

___________________________________________________________________________________________________________________________________


Kan samtidigt sen skriva lite annat oxå :) men iaf blir nog inte att va me på träningen imorn, dels så har jag fortfarande jätte ont i vänster armen, sen så har jag fått ont i knät igen och sen så har jag blivit jätte förkyld :// uursh så tråkig. ajja ska iaf fara på träningen imorn fast bara va på sidan och skjuta lite på korg med höger hand för kan inte böjja ut vänster armen helt . uuirsch säger jag bara man ska verkligen inte cykla när de är vinter, allt går bara åt h*lvete. nu så ska jag iaf käka glass, mummms pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0