come on let's go out and have some fun!


Brat-test.
du har något anslag av en stekare i dig men
om du vill nå högre så får du jobba hårt (på att
leva på andra)

Emo-test.

Du är lite emo i alla fall! Du har inställning
på många punkter men du bör nog sluta lyssna
på HIM och MCR och börja lyssna på lite riktig
emo. Skit i Bam när du ändå håller på.

Fashioncore.

mycket bra resultat! du klär dig utan tvekan
fashioncore gissar vi på! va dig själv, skit i vad
alla säger och fortsätt i samma riktning.

hippie

du har vissa hippie-drag men mer är det inte.

kvinnlig

du är en riktig kvinna på alla sätt! mycket
mer behöver vi inte säga, Grattis!

punkrockare

helt okey resultat! mer punk mindre rock'n' roll
så når du högre!

tokio hotel-fan

Du kan lite om tokio hotel.

lik charlie harper

bra resultat! en bra bit till toppen dock måste
jag erkänna. kolla lite mer på 2 och en halv män,
börja ha på dig skjorta och chilla lite mer än du
redan gör så kommer du tillbaks och ger järnet
på quizen nästa gång!

vad kan du om björn gustafsson?

Du vet inte vem Björn Gustafsson är va?

hur snygg är du?

Du är en riktih heting du! fortsäyy såhär, det
kommer föra dig långt! ^^

det riktiga fjortistestet.

du är en äkta fhortis ! bra jobbat! välkommen i
klubben! fjortis-power 4-life keey ?!

Hur dum är du?

Du är så jävla dum i hövvet

hur tjejig är du?

du är Mrs perfect! du är så tjejig de bara går o
bli, så petig behöver du inte vara :)

hur tjock är du?

fetto

hur söt är du?

Usch! Ful !

Hur gammal är din ålder?

Du är 15, bra, ;)

Ond lr inte?
Ganska så ond

Hur kär är du?

du älskaar han/hon!!!!!

Hur bra humor har du?

Du skulle kunna få alla att skratta även en katt!
Du har den perfekta humorn!

Emo lr Fjortis?

Du är verkligen INGET emo du är fjortis !

Är du en player?

Du verkar ha ganska stadiga förhållanden

Blondin-testet

Du är lika blond som britney spears!

Är du töntig?

Du är INGEN TÖNT!

Är Du Dum I Huvudet?
Du Är Korkad

Bi elr Lebb?

Du är bi lr lebb.


Hahahahhahahaha ASG!!"
alla dom här testen/Quizarna plus massa andra hittar ni på www.quizme.se .
Dock så stämmer de inte dedär om att jag är snygg lr fjortis, men tycker in att jag är fjortis, visst gör de då men jag bryr mig tamefan inte! Mina kompisar och alla som känner mig väl vet att jag inte är fjortis, så whatever!!


_______________________________________________________________________


Dagen har väl varit bra. har hunnit packa väldigt mycke åsså har jag hunnit vara på stan och sålt fika åde me basketlaget. jag emma och angelica hade typ askul hahahaha. sen så börja jag asgarva helt plötsligt när vi var inne i smedjan och sålde luleåkort, haha de var för att jag sa te angelica ba ; haha jag ser idg, och sen kom de en gubbe som sa Ja de finns mycket att se här. hahah jag fick typ skrattanfall, dock så sa han inte åt osss han snacka me sin son typ lr nå. men iallafall, jag tyckte de var askul, angelica fatta typ ingenting och emma fatta inte vad som var så kul hahahah. ajja efter de så tog jag och mamma bussen hem. när vi kom hem så packa vi lite åde och nyss så har jag ätit middag, Pizza. blääää har typ ätit pizza 2 ggr redan nu i veckan, och igår så åt jag ett skrovmål. nejnej nu måste jag sluta upp med tjockismaten ! nu så ska jag packa de sista åde, för imorn så far jag te pappa och sen på tisdag så är jag ledig från skolan för att jag flyttar då, pussss <3


btw, sorry om dt blev lite långt inlägg, venE varför men hade ba lust att lägga upp dom där bilderna från alla testen jag satt och gjorde tidigare idag. sen nu så ska jag oxå bara berätta hur matchen gick igår, vi förlora, men egentligen så skulle vi ha vunnit, men de var för att vi missa jättemycke skott och inte tog så många returer, så råneå 95 vann med 50-32. sen efter min match så spela mitt lag alltså 96orna mot ängesbyn, dom vann såklart, och dom vann stort, 59-17 ! vilket lag är bäst ? JO HÖKEN !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0