helt... wierd ? ;o

asså åhnej åhnej åhnej.. nu är de sådär helt.. läskiigt igen ;o dom har blivit helt wierd,
åhnej åhnej. nej sluta nu !! nejnejnej, de är obehagligt ;o sluta ?!

de får inte vara såhär, lr de får inte vara så som jag tror att de är åhnej åhnej åhnej !!
haha ursäkta min uppspidning, men egentligen så sover jag fast jag är vaken ;o helt wiierd ? godis håller mig igång hahaahah.. åhnej nu är godiset slut, åhnej vad ska jag göra!!
nej snart somnar jag här där jag sitter, måste nog gå och sova nu, även fast de är lite tidigt (för mig) så måste jag nog de.. gaaaah, jag är helt uppspidad !! kan inte sova, måste vara social med saraa på msn !! ååh panik panik panik !!!

seriöst, jag är uppspidad när jag egentligen ska tare lungt och typ chilla åde.. snart ställer jag väl mig upp och hoppar runt i rummet så jag väcker hela luleå kommun ! Typisk norrlänning jag är ! helt wierd alltså :D haha nääeh skojja bara ;)


nu så måste jag verkligen gå och sova, hare gött allesammans pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0