20 Sanningar om mig:



- jag är sjukt jävla rädd för flugor, mygg & fåglar.

- jag är sjukt dålig på att läsa och förstå en text.

- jag är helvetes rädd för alla som är längre än mig -.-

- jag kan magdans XD

- jag blev slagen när jag var mindre av min lillebrorsas mamma

- p.g.a min uppväxt tänker jag på självmord i vissa lägen då jag mår dåligt

- jag blir lätt svartsjuk/avundsjuk

- jag tänker nästan alltid negativt ist. för possitivt

- jag har skärt mig

- jag får i stortsätt aldrig finnar

- jag är jävligt mörkrädd

- mjölk är de äckligaste som finns !!!!

- jag är bisexuell, men jag står för de!

- jag har sjuukt dåligt självförtroende

- Jag klarar mig absolut inte utan speglar och mobilen :)

- jag älskar att va social och lära känna nya även fast jag är blyg

- jag är livrädd för fotbollar, tennisbollar m.m (men inte basketbollar konstigt nog -.-')

- jag bara älskar att spela the sims 3 :s

- Jag mår jätte dåligt p.g.a min dåliga uppväxt, deppar i stortsätt hela tiden ...

- och en tjugonde sanning om mig själv kommer jag itt på ... x))





hahaha jaa, att komma på allt dehär tog ett tag -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0