snabbt inlägg

shuu alla, kom just hem från träningen.
har dock inte tränat idag, lr igår för att jag typ är krasslig.
men iaf de hände masssssa kul på skolan idag.
orkar inte berätta de är alldeles fööör mycke heheh.
men bara så ni vet så är dawe, jocke och joar dödeens på måndag !!
för dom har typ hockey cup imorn så dom kommer inte te skolan.
apropå imorn, då så ska jag vara me sannaaa :D
venE va vi ska göra, h3h3h men typ nått :p
hare bra, pusss <3


btw, fett less jag bliir alltså !!
ALLA har typ fått skolkatalogen men INTE VIII !!
ååh dampdampdampp, jag kommer se ut som ett säääär ju ://



Kommentarer
Postat av: moath

sv: jag fick den hemskickad i brevlådan i förrgår! :)

jag tyckte att du blev fin, men som säkert alla tjejer kommer du att säg; åh, vad ful jag blev! Fast andra inta alls tycker det (:

2009-11-12 @ 21:53:04
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0