tända eld i en papperskorg, jo moget ?:D

skola som vanligt dårå. när vi hade matte lektion så börja ett larm
tjuta, alla ba va äre som låter, och rikard ba men vänta här åsså gick
han ut ur klassrummet. sen kom han tillbaka ba de är brand alarmet
alla måste ut. hahaha dom hade typ bytt brand alarms grejjs och han visste
inte de. de var lite roligt. då gick vi ut och de brann tydligen i en papperskorg hahaha.
och de var en viss keskiiiiii som hade tänt på haha. lr hon hade tänt på en
trä bit åsså hade hon släckt den och sen kastat den i papperskorgen men
av misstag så såg hon inte att de glödde på träbiten så då börja de brinna
i hela papperskorgen. varför hon typ kasta iväg den var typ för att de kom en
lärare och hon blev rädd. ni skuhlle hört en av brandmännen sen, han blev typ as arg.
han typ ba ; visst vet ni vad dehär innebär ? blablabla (kommer-inte-ihååg)
samtidigt nu så borde vi typ va på ett annat ställe, där de är en man som sitter
fastklämd i en bil, blablabla typ nånting nånting, kommer inte ihåg så mycke ahahah :P
Ajja imorn så blire att fara te Råne och spela match. jag ska spela med 95orna :)
typ chilllll ! de är typ synd om dom för dom är typ 4 kvar i deras lag och vi är
typ... 20 ? -.- ajja imorn så ska vi spöa skiten ur Råneå 95, dom ska få phett
mee stryyk säger jag bara. efter den matchen så vet jag inte om jag ska fara
hem lr om jag ska stanna och kolla när dom andra i mitt lag möter
ängesbyn 96. dom slår vi lätt hahah !!!!! Nu för ett tag sen så kom jag hem,
för jag och min kära storebror har varit på en långpromenad runt sjön vid
skurholmen/slash/burströmska/slash/stan/slash/malmudden hihihih (: nu så ska jag lägga
min framför tvn och degaa en stund, sen blire väl att sociala på msn åde. pusss <3



bjussar på en egopiic ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0