-

inget spec har hänt i dag. typ tråkat på som vanlig dårå.
imorn så blire iaf match mot gladan, hahah vi ska kicka ass rättare sagt ;)
matchen börjar 9, och vi ska samlas 8.15, mjoo härligt !!
mysiigt, då får man ju riktigt lång sovmorgon med andra ord, NAAT !!
jaja, va gör man inte för laget :D höken äger ut ALLA!! 
jag har fått spela väldigt många matcher nu tkr jag.
inte för att jag klagar men tkr de bara är lite konstigt.
jag har spelat 4 av 6 seriematcher, och nu imorn blire 5 av 7 matcher.
jaja inge gnäll här inte, jag är bara glaaad :D så länge jag får spela basket är jag glad :D
nu så ska jag iaf typ kolla på film lr nå, blir tidig kväll för mig.
jaja puss på tjärten alla :D<33


 07 (:





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar tiderna när det var du och jag </3

2009-10-31 @ 21:33:24
Postat av: Angelica

hahah, jag har bara spelat två..

2009-10-31 @ 21:53:55
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: Tack så mycket gumman! Härlig vinst idag förresten :)

2009-11-01 @ 15:02:37
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0