091003

shuuu alla, förlåt för min dålga uppdatering, har totalt glömt bort att blogga ;s men iaf de har hänt så mycke kul på skolan så jag pallar inte skriva allt hahah. iallafall så hade vi prov igår, fysik, de gick ganska bra faktiskt, kommer nog få mer rätt den här gången än förra gången vi hade prov om typ ormbunkar och allt, hahah fick typ sämsta resultatet man kunde få haha...ajja den här gången så kommer jag nog få nästan alla rätt :D nog om de, igår så åt jag tacos och sen efter de så for vi in te stan och hyrde film.

17 Again,


Chihuahuan från beverly Hills &

The code - Thick As Thieves.
sen när vi kom hem så kolla vi på 17again, den var faktiskt ganska bra ) och zac efron är ju så jävla äckligt snygg så de är inte sant. sen nu imorse så kolla vi på chihuahuan från beverly hills, hahahah de var mamma som vill hyra den, och hon satt typ och asgarva hela tiden, hon tyckte den var bra, jag tyckte den var lite töntig hahahahah menmen... sen efter de så börja vi städa, så nu har jag typ städat hela dagen. har nyss käkat ganska så tidig middag, tacos igen haha :) och nu så sitter jag här och har trååk. venE va som händer ikväll, blir nog att se den tredje filmen. nu så pallar jag itt skriva mer, ska typ göra nått annat än att sitta här. puss och smeeeeeeek <3


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0