091005

Dagens outfit

Svarta mjukisbyxor
min egna tröjja jag gjort själv
en gråsvart kofta
(enkelt men helt okejj)



ja som sagt, idag så hare varit rätt chill dag, börja 10.20 , sluta 12.40 :) före skolan där vid 9 tiden så for jag te ewe, vi fixa oss åde, typ snacka åså. amanda satt i trappen och vänta på oss men vi gik inte ut den vanliga väägen, men som sagt vi är ju inte normala så då kan man ju inte ta den normala vägen, så vi hoppa ut genom fönstret istället haha :)
 
hahahah bara för att ewe inte våga hoppa först :)
de var typ 2 meter ner te marken, din fegiiiiis XD

efter skolan så var jag me ewe ett tag. fast hon hade typ ta-igen-tid i 4 timmar ;s så jag satt utanför rummet där hon var och chilla. sen kom ellen och linn efter ett tag. ellen ville träffa robin, her boyfriend som satt i rummet bredvid. när han fick gå så följde jag me honom, ellen och linn ner te skåpen. sen gick vi ut och snacka me markus och jonas. sen efter typ 5 min så ser jag hur ewe kommer springandes, hahaha då har hon smitit från den där lektionen eller va jag ska kalla de. jaja då så for typ ellen och dom och ewe gick och mötte alex. jag for hem. när jag kom hem så chilla jag bara. typ kolla tv åså. sen så for jag och hämta lillebrorsan och efter de så var de middag. efter middagen så kom farmor och faster lena, för min brorsa fyller år idag, 17 år :D så då ble de kalas. sen så kom janne och celine, och sen pontus polare. då satt vi i köket pch fika och prata. ganska rolig pratstund faktiskt, lite skratt då och då hahahah :)


dukat väldigt fint, fattas lite fika då men :)

hahaha tårtan anna hade gjort åt ami :) skinka, chips, hundgodis och lite
annat haha:)

tårtan veronica bakat, och anna har dekorerat den :)
de står PMK på den bara så ni vet XD

chokladbollar, även kallade negerbollar :)

bullar var ju då oxå framdukat ;)
Dock så fota jag inte kladdkakan venE varför :)

sen efter kalaset så blev de lungt här hemma. kasper gick och sov, och anna var typ me en kompis, pontus var social med sin polare och pappa och veronica kolla tv i vardagsrummet. jag satt i mitt rum och filosofera lite. smsa lite åså. nu så har jag lagt in lite bilder från mobilen in på datorn. ska snart kolla tv lr nå för har tamefan inget att göra. men hare bäst gottfolk, pusstjaoooow <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0