091006

shuuu bre :) idag så hare varit chill på skolan. blev typ lite packad efter lunch, venE varför. mat tanterna måste ha stoppat nå i palten för jag blev helknäpp. ajja nog om de, idag så hade vi hk, de var kul. jag är me jakob och joaaar :D de var ju helt okejj. idag så gjorde vi fruktsallad, de var typ gott för jag var as hungrig för vi hade hk före lunch. sen efter skolan så gick jag runt me ewe och amanda och chilla. sen så for jag hem. när jag kom hem så chilla jag bara. typ kolla tv åså. sen så kom min kusin från stockholm :) han skulle käka hos oss. nu har man nyss ätit. nu så vet jag itt va jag ska göra.. ska försöka få tag p ånån som jag kan va me lr nå. men hare bäst allihopa, pusss och smeeeek XD <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0