onsdag, igår och nu

hejsan, ursäkta min dåliga uppdatering ;s


Onsdag:

dagen börja ganska så bra, den sluta faktiskt bra oxå.
efter skolan var jag me ewe. vi for hem te mig för jag skulle käka.
sen så drog vi ut och vandra. vi gick i minst 1 timme utan att göra nå.
vi höll seriöst på att frysa ihjäl. sen där vid kvart över 6 gick vi upp te
bushållsplatsen vid centrum. där träffa vi O.J. vi va social me honom åså.
sen så for ewe hem. och då gick jag hem oxå. när jag kom hem chilla jag bara.
typ kolla tv åså. sen så börja jag koka ägg, venE varför hahahahah jag är lite knäpp.
Bilder från dagen;

 
Bara för att jag, jakob och joar är   Mummms fett gott de var XD
bäst på att laga soppaa :D

hahahaa bara för att jag och ewe börja asgarva när
vi såg att helen torkade bord XD

ewe när hon klippte sig XD



Igår:


ja som sagt idag så har de oxå varit en bra dag. typ skojjig åså XD
efter skolan var jag me clara. vi for hem te henne och typ chilla.
satte oss vid datorn åså. sen så kola vi på videoklipp på youtube.
sen så kolla vi på en kille som dansa jävligt bra, venE va de var för nå
men jag ba åååå få se ansiktet dåå ;) hahah jag trodde de var en gullig kille
men sen så ser jag att de är isac grapee som lagt in videoklippet åsså har
han skrivit typ ba, jag när jag dansar blablablaa.. jag typ ba OMG !!!
naeh så där bra är inte han och ååh, blää fyy usch usch !!!
hahahahahah clara typ ba skratta åt mig. ajja sen så typ hade vi askul åså.
sen så for jag hem där vid halv 5 och käka. sen efter de så chilla jag bara.
sen där vid halv 7 så for jag te mamma, hämta mina basket grejjer
sen så for jag på träningen. de gick bra hela tiden. jag var så säker
på attmitt knä inte skulle krångla, men va gjorde de ?!! när de typ var 10 min
kvar av träningen så knäcktes de till i knät och jag fick as ont. fan va
sur jag blev. då fick jag gå av planen och josefin min tränare linda
om mitt knä med en dauerbinda. så fick jag ligga där på golvet och
känna på smärtan tills träningen var slut. då så gick vi ner te omklädningsrummen
och då fick vi veta vilka som ska spela mot gammelstad i 96 serien och
95 serien. om mitt knä är bra så ska jag få spela me 95orna.
varför vi spelar me dom är för att dom typ bara är 3 st i deras lag. lite synd de
är om dom, men iaf när jag kom hem så la jag mig på sängen åsså somna jag.
Bilder från dagen;
 
Claras kamera och hand XD           hahaha bara för att jag e ful ;o


Nu:

Nu så har jag nyss duschat, för gjorde ju inte de igår kväll.
idag så börjar jag 9.05. då har jag musik på morgon JIPPIIII :D
sen efter de så har jag typ mentorstid/livskunskap lr va de nu är.
slutar halv 4 idag iaf. då när jag slutat så ska jag va me felle och jacke :D
de var typ aslänge sen vi var me varandra alla 3. de blir kuligt.
ajja ska gå och fixa mig nu, så hare gott alla ;)


Dagens Outfit:

ljusblå jeans leggings
svart linne
vit kofta
Svart sjal


                                   Bild;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0