091009

shuuu :)
var me felle och jacob efter skolan idag.
vi fick sluta en halv timme tidigare de var chill.
jag och felle gick typ halv 4 och hämta hennes
lillasyrra på dagis. fan va gulligt dagis de var hahahah.
kommer lite bilder här nedan från dagiset:

 
hahah lite busiiiiigt XD                   hahaha typ minitoaa hahahahahah !
 
hahah typ mini överallt haha :)       hahahaah typ mini rullstol hahahahah XD
 
hahahah felles lillasyrra hanna XD  HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA de var
bara för att hon är gulligast XD      ju fan en mini samsung telefon :D

sen där vid halv 5 så for jag hem och käka.
sen när jag kom te felle var hon jätte ledsen.
de var för att en kille som heter wille har utnyttjat
hon. fett arg jag blev på han :@ men iaf, som
vanligt så får jag ju alltid felle att börja skratta hahaha.
så hon blev ju glad till slut haha. nu så har hon nyss
klippt sönder sina sockar, så alla hennes tår(potatisar)
sticker ut hahah. så hon typ sjunger jag har potatisar
de har inte du, lallalalal osv, hahahahahahahh.
här nedanför kommer lite crazy bilder på oss haha XD



knaaaas XD








hahahahaha jo säkert jättegulliga bilder, NOT XD !
ajja jag ska kanske sova här, venE hur de blir
felle ska typ fråga nu snart  :) men hare gott alla.
puss och smeeeeeek tjaooow <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0