091013

shuu bre alla :)
skola som vanligt idag dårå.
på HKn så gjorde vi fransk omelett.
kommer bild imorn på de för orkar inte
ladda upp bilden. jaja min omelett blev
ju liiite kraschad, men gott vare iaf XD
om jag ska vara ärlig så vare FÖRSTA gången
jag åt omelett i hela mitt liv, jag är fan seriös haha :)
sen när jag hade lunch så mötte jag tomtén
för han hade varit på coop och köpt pucko,
och jag ba ååh jag får smaka och han ba neah,
och jag ba joooo, och han ba nää. och sen så skulle
han typ låsa sin cykel, åsså stoppa han paketen
mellan benen(vid knäna) åsså tröck han för hårt
på paketet så all jävla choklad dryck for över MIG !!!
tror ni jag fick nå damp på honom ?!! :@
hahahah och alla ba garva åt mig. men som tur var
så var ewe me när de hände så då gick vi hem te
hon åsså fick jag låna kläder av hon, för jag
tänkte ju fan inte gå in så alla såg mig.
jaja sen efter skolan så fick jag sitta kvar.
fast bara i typ 15-20 min :D de var chill.
sen när jag kom hem så har jag bara chillat.
nu så har jag typ trååååk, snackar me Nico på msn åså.


hahahaha jo fullt seriös och normal man är då ;oo


ska typ gå och lägga mig nu, pallar itt vara uppe nå mer. pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0